sanjesh.teo.ir - سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402
تاریخ : 1399/3/21       

سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 : همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 در بازه زمانی مقرر از طریق سامانه ثبت نام شهرستان های تهران انجام می شود . متقاضیان می بایست از خرداد ماه 1401-1402 با مراجعه به سایت ثبت نام شهرستان های تهران نام خود را تکمیل نمایند .برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .

 
 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613


تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 

 

سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402

 sanjesh.teo.ir سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران است. مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران از بهترین مدارس این استان می باشد که هر ساله متقاضیان بسیاری دارد . متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 می بایست در آزمون ورودی این مدارس شرکت نموده و در صورت دارا بودن شرایط و قبولی در آزمون ورودی می توانند در این مدارس تحصیل نمایند .سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی مقطع تحصیلی نهم به دهم شهرستان های تهران به صورت هماهنگ با دیگر استان ها برگزار شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام در بازه زمانی مشخص شده توسط وزارت آموزش و پرورش ، مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند . به منظور شرکت در آزمون ورودی نمونه دولتی شهرستان های تهران ، متقاضیان می بایست از زمان ، شرایط ، و نحوه ثبت نام مطلع باشند که در ادامه مقاله به شرح کامل ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 پرداخته ایم .شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .


 

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402

بازه زمانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران در سال تحصیلی گذشته در نیمه دوم فروردین ماه بود اما زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 با توجه به شیوع ویروس کرونا دچار تغییراتی شده است که زمان دقیق ثبت نام این آزمون از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام گردیده است .سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402
ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 از خرداد ماه 1401-1402 آغاز شد .لازم به ذکر است ، امسال طبق روال سال های گذشته برای مدارس دوره اول متوسطه ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401-1402 انجام نخواهد شد ، بنابراین آزمون ورودی نیز برای این مدارس برگزار نمی شود و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول شهرستان های تهران به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده اند . بدین ترتیب متقاضیان تحصیل در این مدارس می بایست به صورت حضوری به مدارس هیئت امنایی شهرستان های تهران مراجعه نمایند .شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .


 

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران

به منظور ثبت نام در مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ، داوطلبان می بایست در بازه زمانی مقرر آدرس سامانه ثبت نام نمونه دولتی تهران را در مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود جست و جو کرده و سپس وارد سامانه شوند تا بتوانند در این سامانه ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 خود در پایه دهم را با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود انجام دهند .

سپس بعد از ورود به سامانه موردنظر داوطلبان مشغول به تحصیل در پایه نهم می بایست اطلاعات خود را در سامانه وارد نموده و اگر شرایط ثبت نام را دارا باشند ، می توانند با پرکردن فرم تقاضانامه ، در ثبت نام نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402 شرکت نمایند .سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402

لازم به ذکر است سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ، تنها به منظور انجام امور ثبت نام آزمون ورودی نبوده و بنابر اعلام آموزش و پرورش ، تمامی امور دیگر مربوط به این آزمون در سال تحصیلی 1401-1402 اعم از پرداخت هزینه ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج و دریافت کارنامه آزمون نیز از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران صورت خواهد گرفت .

در سال گذشته ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ با آزمون تیزهوشان برگزار گردید و تمامی امور ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز استعداد های درخشان صورت گرفت . اما امسال با اعلام وزارت آموزش و پرورش ، آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت جداگانه از آزمون تیزهوشان برگزار خواهد شد و هر استان سامانه ثبت نام مختص خود را برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دارد که برای مشاهده سایت ثبت نام شهرستان های تهران می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران 1401-1402

 

 

شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید .


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com