اخبار حقوق سربازان 20 درصد در سال 99
تاریخ : 1399/3/10       

این روز‌ها یکی از دغدغه‌های مشمولان و سربازان خدمت وظیفه عمومی، موضوع افزایش حقوق است، چراکه حقوق فعلی سربازان کفاف هزینه‌های آن‌ها را نمی‌دهد. مشمولان سربازی که فارغ‌التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هستند از 6 فروردین باید خود را معرفی کنند

به همین منظور بسیاری از مسئولان مرتبط با سربازی و خدمت وظیفه بابت این موضوع ابراز ناراحتی می‌کنند و بار‌ها تقاضای افزایش حقوق ناچیز سربازان را داشته‌اند، البته بسیاری از هزینه‌های سربازان نظیر خوراک و ... توسط نیرو‌های مسلح تأمین می‌شود، اما میزان فعلی حقوق سربازان کفاف هزینه‌های رفت و آمد آن‌ها را هم نمی‌دهد.مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص اخبار حقوق سربازان 20 درصد در سال 99 مطالبی نوشته ایم تا شما همراهان عزیز با خواندن این مقاله به پاسخ تمامی پرسش های خود در خصوص اخبار حقوق سربازان 20 درصد در سال 99 دست پیدا نمایید ....

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,,

 




افزایش حقوق سربازان در سال 99 

 ستاد کل نیروهای مسلح:
حقوق سربازان طبق قانون بودجه باید 20 درصد اضافه می‌شد که این میزان در فروردین  اعمال شد.
ستاد کل نیروهای مسلح از اول خرداد علاوه بر 20 درصد، مبلغ 80 هزار تومان به حقوق تمام سربازان اضافه کرد.
با این افزایش حقوق حداقل حقوق سربازان 34p هزار تومان و حداکثر بیش از یک میلیون تومان شده است.افزایش حقوق سربازان در سال 99  ، رئیس اداره سرمایه انسانی سردار موسی کمالی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات افزایش 18 درصدی حقوق سربازان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل را تشریح کرد.:افزایش حقوق سربازان 99
افزایش حقوق سربازان در سال 99  طبق اطلاعیه زیر آمده است … رئیس اداره سرمایه انسانی سردار موسی کمالی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات افزایش 18 درصدی حقوق سربازان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل را تشریح کرد.سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا درباره جزئیات افزایش حقوق سربازان گفت: امسال با پیگیری‌های انجام شده حقوق سربازان نیز افزایش داشته و حدود 20 درصد به نسبت سال قبل به رقم آن افزوده شد .



رئیس اداره سرمایه انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه در حال حاضر سربازان متأهل تحت پوشش کمیته امداد به طور ۱۰۰ درصدی شامل این مقررات می‌شوند، گفت: بر این اساس سرباز متاهلی که خودش یا والدین‌شان تحت پوشش کمیته امداد باشند اگر با درجه سرباز یا ناوی به خدمت اعزام شود یک میلیون و ۱۲۵ هزار و ۳۶۰ تومان حقوق خواهد داشت و به همین ترتیب این مبلغ برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک به یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مورد سربازان مجرد تحت پوشش کمیته امداد این رقم به میزان ۷۰ درصد محقق شده است، گفت: بر این اساس سرباز یا ناوی ۷۸۷ هزار تومان حقوق داشته و سربازی با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک نیز یک میلیون و ۱۸۱ هزار تومان حقوق دارد.
کمالی با اشاره به حقوق سربازان در مناطق عملیاتی، یعنی مناطق ۱۸ ماه خدمت گفت: در این مناطق کمترین میزان حقوق برای سرباز یا ناوی در بالاتر از سطح گردان ۴۷۲ هزارتومان و از سطح گردان و پایین‌تر از آن ۵۶۲ هزار تومان است و حداکثر آن نیز برای سربازان با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک دربالاتر از سطح گردان ۷۰۸ هزار تومان و از سطح گردان و پایین‌تر از آن ۸۴۴ هزار تومان است.

 

 

افزایش 20 درصدی حقوق سربازان 99

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره حقوق سربازان مناطق مناطق نوع ۲ که خدمت در آنها ۱۹ ماه است، گفت: حداقل حقوق برای این سربازان با درجه سرباز یا ناوی ۳۹۳ هزار تومان و حداکثر آن نیز با درجه ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک ۵۹۰ هزار تومان است.
افزایش حقوق سربازان در سال جدید.به گفته کمالی حقوق سربازان دیگر مناطق با طول مدت ۲۱ ماه خدمت نیز حداقل ۲۲۵ هزار تومان برای سرباز یا ناوی و حداکثر ۳۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان برای ستوان یکم پزشک یا ناوبان یکم پزشک است.

وی با بیان اینکه حق تأهل و فرزند به این مبالغ افزوده خواهد شد، خاطرنشان کرد: از مبالغ ذکر شده، معادل یک درصد بابت بیمه عمر و حوادث، ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان بیمه تکمیلی و هزینه بهداشت و درمان کسر خواهد شد.

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com