نحوه استعلام امریه و جذب خدمت سربازی
تاریخ : 1400/3/5       

نحوه استعلام امریه ,استعلام امریه جذب , استعلام کامل در خصوص امریه و جذب سربازی - شرایط دریافت امریه خدمت سربازی , مشمولان عزیز خدمت سربازی در این مقاله در خصوص استعلام امریه و جذب مطالبی نوشته ایم و امیدوار هستیم این مطالب مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام امریه و جذب میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید....

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

نحوه استعلام امریه و جذب خدمت سربازی 1400

اما نکته های مهم تر از اون خیلی از ارگان ها هستند که اعلامیه جذب سرباز نمی دهند. مثل صندوق کار آفرینی امید که قبلا با نام صندوق مهر در دولت قبل فعالیت می کرد. همین الان هم که کم تر از 4 ماه به اتمام سربازی بنده در اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی مونده تو شهرستانی که خدمت می کنم صندوق امید که داداش و براکه اداره کار همراه با اداره تامین اجتماعی حساب میشه (البته این نمی خواد چون نیمه دولتی و نیمه خصوصیه) با التماس سرباز می خواد.هر کی خواست ما در خدمتیم همشهری های خراسان شمالی

اما سازمان های دیگه که شاید اعلامیه ندهند:

اداره حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اسلامی

دفاتر امام جمعه و سازمان های مربوطه که همه مربوط به اسلام می شوند.الان یادم نیست

مجلس شورای اسلامی

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني

پلیس فتا(فکر کنم فقط کامپیوتر)

شرکت مپنا (سومین شرکت بزرگ خاورمیانه ) یکی از دوستان تو این شرکت امریه گرفتن اما بعدش حتما استخدامه البته دوستمون تو استان گلستان زندگی می کنه ولی محل خدمت در استان فارس با تمام امکانات رفاهی و حقوق خوب کلا شرکت مپنا دفتر کارش تو دو استان هستش فکر کنم و یه نکته مهم دیگه این که گرفتار بازی؛ همه جا پارتیه، و رانت و خاله بازی نشین؛ بنده با سیریش بودنم بدون هیچ پارتی رفتم امریه گرفتم؛ البته اون سال که من وارد شدم شرط معدل وجود داشت یعنی برای کسانی که دانشگاه دولتی بودن بالای 15 باید می بود و برای دانشگاه آزاد و موسسات غیر انتفاعی معدل بالای 16 لازم بود

 



نحوه دریافت کد سخا

بسیاری از مشمولین خدمت سربازی برای پیگیری تمامی مراحل و استعلام وضعیت نظام وظیفه خود به دنبال نحوه دریافت کد سخا هستند.

سوالاتی که مشمولین با آن روبرو میشوند این است که

کد سخا چیست؟

کد سخا از کجا بگیریم؟

نحوه استعلام برای دریافت کد سخا

چگونه به صورت اینترنتی کد سخا بگیریم؟

نحوه استعلام خدمت سربازی با کدد سخا چگونه است؟

برای دریافت کد سخا باید برگه اعزام به خدمت را از پلیس + 10 دریافت و تکمیل کنید. سپس مسئولی که اطلاعات شما را در سامانه نظام وظیفه عمومی ثبت می نماید یک کد تحت عنوان کد سخا به شما تحویل می نماید

پس از دریافت کد سخا شما میتوانید استعلام وضعیت خود را از روش های زیر انجام دهید :

1) با کد سخا میتوانید به بررسی وضعیت معافیت تحصیلی بپردازید.

2) میتوانید برای ارسال مجدد کارت پایان خدمت درخواست دهید

3) درخواست تمدید یا تعجیل در خدمت سربازی

4) دریافت سابقه خدمت وظیفه عمومی

 

 

 

پرسش و پاسخ مهم در خصوص امریه جذب سربازی 1400

۱ – مشمولیکه تقاضای معافیت پزشکی نموده اگر معاف نگردد و سرباز شناخته شود آیا برای وی غیبت درج می شود؟
اگر موقع صدور نظریه شورای پزشکی از موعد اعزام بخدمت قانونی وی نگذشته باشد غیبت برای وی درج نمی گردد ولی اگر از موعد اعزام بخدمت وی گذشته باشد ۳ ماه اضافه خدمت برای وی درج می شود.

۲ – گر مشمول قبل از زمان اعزامش برای معافیت پزشکی اقدام نماید و معاف از رزم شود آیا برای وی غیبت اولیه درج می شود؟
در صورتیکه مشمول معاف از رزم شود و در اولین اعزام که اعلام گردیده به خدمت اعزام شود ، غیبت اولیه برای او درج نمی‌شود. به شرط آنکه با غیبت وارد شورای پزشکی نشده باشد.

۳ – آیا مشمولان غایب می توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند؟
خیر – مشمولان غایب قانوناً نمی توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند مگر اینکه غیبت مشمول توسط سازمان وظیفه عمومی جهت استخدام در نیروهای مسلح موجه تلقی شود که این امر صرفاً در صورت داشتن معاذیر موجه از سوی مشمول امکان پذیر می باشد.

۴ – آیا مشمولانیکه سابقه خدمت قبلی دارند و بعلل قانونی از خدمت ترخیص می‌گردند(مانند قبولی در دانشگاه)برای ادامه خدمت باید به یگان قبلی اعزام گردند؟
بله ، اینگونه مشمولان جهت ادامه خدمت باید به همان یگان خدمتی قبلی اعزام گردند.

۵ – غایب بین راه به چه مشمولانی گفته می شود؟
یه مشمولانیکه مرکز آموزش آنان مشحص گردیده است و در حین عزیمت به مرکز آموزش مرتکب غیبت شود غایب بین راه گویند.

۶ – مشمولانیکه خدمت قبلی داشته انددر صورتیکه مرتکب غیبت منجر به فرار شوند و مجدداً با کتمان حقیقت به یگان دیگری اعزام شوند وضعیت ایشان چگونه است؟
برابر ماده ۲۲ آئین نامه اجرائی خدمت ثانویه کان لم یکن تلقی شده و باید مجددا خدمت خود را از یگان اولیه ادامه و به پایان رساند.ه چند که با توجه به راه اندازی سیستم مکانیزه در وظیفه عمومی کتمان این موضوع عملاً وجود ندارد.

۷ – مدت زمانی که فارغ التحصیلان دانشگاهها و سایر موسسات آموزش عالی فرصت دارند پس از فارغ التحصیلی خود برای خدمت وظیفه عمومی اقدام نمایند چند ماه است؟
از زمان فراغت از تحصیل حداکثر بمدت شش ماه مهلت دارند که مدارک خود را از طریق دفاتر پلیس+۱۰ در سیستم مکتنیزه وظیفه عمومی ثبت نمایند و نسبت به پیگیری وضعیت مشمولیت خود اقدام کنند.

۸ – آیا مشمولین غایب می توانندبرای شرکت در آزمایشات رانندگی و دریافت گواهینامه اقدام نمایند؟
خیر ، زیرا شرکت در آزمایشات رانندگی و اخذ گواهینامه ،منوط به ارائه برگه اعزام بخدمت بدون غیبت یا کارت معافیت یا کارت پایان خدمت یا گواهی صادره از نیروهای مسلح مبنی بر استخدام می باشد.

۹ – واکسن مننژیت و دو گانه تا چند روز قبل از اعزام باید تلقیح شود؟
این واکسن حداقل باید ۱۵ روز قبل از اعزام تلقیح شود مشمولین باید توجه داشته باشند از آنجائیکه عمل تولید Anti body توسط این واکسن صورت گیرد لذا می بایست بین یک تا دو هفته زمان سپری شود و مراکز آموزش از پذیرفتن مشمولانیکه کمتر از این زمان واکسن را تلقیح کرده باشند خودداری خواهند نمود.

۱۰-نحوه به تاخیر انداختن خدمت سربازی مشمولی که برادر دیگرش در خدمت می باشد چگونه است؟
از دو یاسه برادر واجد شرایط اعزام به خدمت یکی از آنان که سن او از دیگران کمتر است به شرطی که خود و برادری که به خدمت رفته است فاقد غیبت باشد با ارائه گواهی اشتغال به خدمت برادر یا برادران دیگر می تواند به تاریخ خاتمه خدمت برادر یا یکی از برادران دفترچه آماده به خدمت در یافت نماید.







مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com