زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1402
تاریخ : 1399/2/21       

زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1402 مشخص شد. تیر ماه 1402 زمان ثبت نام و انتشار دفترچه ثبت نام آزمون فنی و حرفه ای است. :دانشگاه فنی و حرفه ای در سال 1402 از میان فارغ التحصیلان هنرستان و کاردانش در مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) از هر دو روش با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد . مطابق اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای 1402 به صورت همزمان و با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای امکان پذیر است,عزیزان همراه در این مقاله در خصوص زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1402 مطالبی نوشته ایم و امیدوار هستیم این مقاله هم مورد رضایت و توجه همه شما عزیزان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1402 میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ...

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی  "

 مشاوره دهنده تخصصی 

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613


تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402

زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای در تیر ماه 1402 است. تاریخ و زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

:بنابراین داوطلبان پس از دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1402 با در دست داشتن مدارک ​ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 1402 می توانند جهت ثبت نام به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند. از مهم ترین شرایطی که لازم است داوطلبان در زمان ثبت نام به آنها توجه نمایند .زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1402 :مواردی همچون دارا بودن مدرک دیپلم فنی حرفه ای یا کار دانش نظام جدید یا دیپلم 4 ساله فنی حرفه ای نظام قدیم با تاریخ اخد 31 / 6 / 1402 ، محروم بودن پذیرفته شدگان دوره روزانه سال 1402 ( اعم از اینکه ثبت نام کرده و یا نکرده باشند ) ، امکان تغییر رشته با توجه به نکات و شرایط مندرج در دفترچه است .

 




سوالات متداول در خصوص ثبت نام  دانشگاه فنی و حرفه ای

1- زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای چه زمانی است ؟

حدودا نیمه دوم خرداد ماه ثبت نام شروع میشه .


2- سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای همون سایت سنجش هستش؟

بله ثبت نام تو همون سایت سنجش انجام میشه


3- آیا همزمان با رشته های با کنکور رشته های بدون کنکور هم ارایه میشن ؟

بله متقاضیای ثبت نام تو کاردانی بدون کنکور هم باید تو همین زمان ثبت نام کنن .


 



منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1402

داوطلبانی که در رشته های پر متقاضی مدارس فنی حرفه ای و کاردانش مانند : الکتروتکنیک ، کامپیوتر ، مکانیک خودرو ، تاسیسات مکانیکی ، نقشه کشی معماری ، حسابداری ، تربیت بدنی ، گرافیک و صنایع غذایی تحصیل می کنند ، برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل می بایست در آزمون ورودی دانشگاه ها شرکت کنند.

محدودیت در تعداد دانشگاه های فنی پذیرنده دانشجو و ظرفیت کم آن ها نسبت به حجم متقاضیان تحصیل در این رشته ها باعث شده تا رقابت جدی میان داوطلبان این کنکور شکل بگیرد. علاوه بر برنامه ریزی صحیح و اصولی ، انتخاب صحیح منابع درسی موضوع بسیار مهمی است که برای موفقیت شما در این آزمون اهمیت بسزایی دارد. به همین دلیل در ادامه این مطلب به بیان منابع امتحانی رشته های با کنکور مقطع کاردانی فنی حرفه ای می پردازیم.

 

 

 

منابع دروس عمومی برای 9 رشته با آزمون کاردانی فنی حرفه ای

آزمون کاردانی فنی حرفه ای برای 9 رشته فوق دارای دو قسمت آزمون دروس عمومی و دروس اختصاصی می باشد. دروس عمومی ، ضرایب و تعداد سوالات آن ها برای هر 9 رشته یکسان است و همه داوطلبان کنکور رشته های با آزمون کاردانی فنی حرفه ای می بایست این منابع را مطالعه کنند. 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com