کارت صورتی سربازی چیست
تاریخ : 1400/2/20       

کارت صورتی سربازی چیست :همجنسگرایی جزء بیماری‌های اعصاب و روان دسته‌بندی شده و به همین دلیل کسانی که به این اختلال دچار باشند می‌توانند طبق بند 7 ماده 33 آیین‌نامه معافیت پزشکی که مربوط به بیماری‌های اعصاب و روان است، از معافیت سربازی برخوردار شوند. همجنسگرایی و تراجنسی بودن در این بند گنجانده شده و تمامی مشمولان که دچار این اختلالات جنسی باشد باید طبق این بند اقدام کرده و مراحل معافیت را پشت سر بگذارد. معافیت پزشکی همجنسگرایی خدمت سربازی شامل 3 نوع معافیت دائم یا معافیت موقت و یا معاف از خدمات رزم می‌باشد.مشمولین عزیز در این قاله در خصوص کارت صورتی مشمولین خدمت سربازی توضیحاتی داده ایم با ما همراه باشید و در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید



 


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

  ,,,,,,,,,

 


 

 


کارت صورتی سربازی چیست :افرادی که شامل این بند از معافیت سربازی می‌شوند (معافیت همجنسگرایی) راه دشواری را پیش رو دارند. آنها ممکن است در این راه با توهین و تحقیرهایی روبرو شوند. این افراد باید مراحل معافیت پزشکی را طی کنند و مشکل آنها توسط روانشناس تایید گردد. دقت داشته باشید که افراد تراجنسی و یا همجنسگرا نباید به هیچ وجه از بیان این مسئله احساس خجالت کنند و حتما در پیگیری معافیت پزشکی کوشا باشند چون محیط نظامی در ایران (والبته در بسیاری از نقاط جهان) به هیچ وجه مناسب این دسته از افراد نیست.

 

 

 

مراحل معافیت پزشکی همجنسگرایی خدمت سربازی

مشمول باید دفترچه‌ی راهنمای خدمت وظیفه‌ی عمومی را دریافت نماید.  

به یکی از پزشکان معاینه اولیه مراجعه کند.

برگه خود اظهاری سوابق بیماری مشمول خدمت سربازی را تکمیل کند.

در سیستم کاربر پلیس +10 درخواست خود را ثبت نماید.

برگ معرفی از طریق پست به بیمارستان به آدرس مشمول ارسال می‌شود.

فرد باید جهت انجام معاینات تخصصی به بیمارستان مراجعه نماید.

جوابیه بیمارستان به حوزه‌ی رسیدگی کننده ارسال می‌شود.

 

 

 

تست ها و آزمایشات همجنسگرایی سربازان

کارت صورتی سربازی چیست در گذشته معافیت سربازی برای همجنسگرایان و ترنس سکشوالیتی ها در یک بند و در دسته معافیت اعصاب و روان سربازی قرار می گرفت. اما در این چند سال اخیر با پیگیری های فراوانی که صورت گرفته است همجنسگرایان و  ترنس ها در دو بند جدا از هم در همان دسته بیماریهای روانی قرار گرفته اند. (در حالیکه شاید این موضوع، با توجه به آخرین شرایط معافیت پزشکی سربازی، باید در این دسته قرار داده میشد)

معمولا از  تمامی افرادی که قصد دارند به عنوان یک همجنسگرا معاف شوند، ابتدا یک تست روانشناسی به نام مینه سوتا گرفته می شود، سپس چندین جلسه با مشاورین نظام وظیفه برگزار می شود تا شخصیت اصلی فرد مشخص شود.



 

 



معایب معافیت سربازی برای همجنسگرایان

کارت صورتی سربازی چیست کدر ایران با توجه به اینکه همجنسگرایی جرم محسوب می شود، برای معافیت سربازی برای همجنسگرایان شرایط بسیار سخت و پیچیده ای وجود دارد.همچنین با توجه به هک شدن دلیل معافیت بر روی کارت، دردسر های زیادی برای فرد پیش می آید. به عنوان مثال یک فرد که برای همجنسگرایی معاف شده است، هیچ وقت نمی تواند در سازمان دولتی مشغول بکار شود. علاوه بر آن، فرد تا آخر عمر به عنوان یک بیمار روانی شناسایی می شود.

برای همین اکثر همجنسگرایان تصمیم میگیرند که این موضوع را با کسی در میان نگذارد. این در حالی است که همجنس گرایی در سراسر دنیا به عنوان یک هویت شخصی میباشد....

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com