معافیت هموسکشوالی - همجنسگرایی
تاریخ : 1400/2/25       

عزیزان مشمول در این مقاله در خصوص معافیت هموسکشوالی -همجنسگرایی مطالبی نوشته ایم و اینکه توضیحاتی داده ایم در خصوص اینکه اصلا هموسکشوالی چی هست؟ و برای چه کسانی به وجود می اید ؟ شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید ..

 

 

 


 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

  ,,,,,,,,,

 


 





معافیت سربازی برای همجنسگرایان

در ایران تمام مردانی که سن بالای 18 سال دارند ملزم هستند به مدت 18 تا 24 ماه به صورت متغیر به خدمت سربازی بروند. اما بعضی از افراد که دارای شرایط خاصی هستند از سربازی معاف می شوند.یکی از مواردی که امروزه بحث های زیادی را مطرح کرده است، معافیت سربازی برای همجنسگرایان می باشد. برای این معافیت فرد باید مراحل زیادی را طی کند تا به نظام وظیفه ثابت شود که دارای شرایط لازم است.

-تست ها و آزمایشات

در گذشته معافیت سربازی برای همجنسگرایان و ترنس سکشوالیتی ها در یک بند و در دسته معافیت اعصاب و روان سربازی قرار می گرفت. اما در این چند سال اخیر با پیگیری های فراوانی که صورت گرفته است همجنسگرایان وترنس ها در دو بند جدا از هم در همان دسته بیماریهای روانی قرار گرفته اند. (در حالیکه شاید این موضوع، با توجه به آخرین شرایط معافیت پزشکی سربازی، باید در این دسته قرار داده میشد) معمولا ازتمامی افرادی که قصد دارند به عنوان یک همجنسگرا معاف شوند، ابتدا یک تست روانشناسی به نام مینه سوتا گرفته می شود، سپس چندین جلسه با مشاورین نظام وظیفه برگزار می شود تا شخصیت اصلی فرد مشخص شود.









هموسکشوال چیست؟ انتخابی است یا فطری؟

هموسکشوال چیست؟ آیا شخصی که چنین گرایشی دارد این مساله به انتخاب خودش بوده یا عوامل دیگری چون ژنتیک یا مسائل روانی دخیل هستند؟ همجنس گرایی چه تفاوتی با همجنس بازی دارد؟ هر ابهامی که در این زمینه برایتان وجود دارد امروز در این مقاله برطرف می‌شود.

 

ستاره | سرویس روانشناسی - Sexual Orientation به معنی شناخت جنسی است. شناخت جنسی یعنی علاقه و آگاهی جنسی و روانی یک شخص که شامل روابط جنسی او می‌شود. افراد از نظر شناخت جنسی به ۳ دسته زیر تقسیم می‌شوند:

هتروسکشوال یا دگرجنسگرا

بایسکشوال یا دوجنس گرا

 

 

 

 

معافیت پزشکی _همجنس گرایی

۱ – آیا مشمول میتواند در حین خدمت برای معافیت پزشکی اقدام نماید؟
بلی ، امکان استفاده از معافیت پزشکی در حین خدمت از طریق شورای پزشکی رده خدمتی وجود دارد.

۲ – مجموع نمره چشم برای مشمولان دیپلم و زیر دیپلم جهت معافیت چه میزان می باشد؟
بر اسا س ضوابط موجود در حال حاضر مجموع نمره چشم برای مشمولان دیپلم و زیر دیپلم بیش از ۸ میباشد . و برای مشمولان دارای تحصیلات فوق دیپلم و بالاتر بیش از ۱۰ می باشد.

۳ – آیا مشمول می تواند در حین تحصیل برای اخذ معافیت پزشکی اقدام نماید؟
خیر ، می بایست بعد از اتمام تحصیلات برای معافیت پزشکی اقدام نماید مگر اینکه در خواست پزشکی خود را قبل از ثبت نام و شروع سال تحصیلی (مهرماه) در دانشگاه ارسال نموده باشد.

۴ – درجه واریکوسل برای معافیت دائم چند است؟
بر اساس ضوابط موجود در حال حاضر درجه ۳ با تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی.

۵ – آیا صافی کف پا معافیت دارد؟
بلی ، بر اساس ضوابط موجود در حال حاضر نوع صافی شدید کف پا با تایید شورای پزشکی وظیفه عمومی ناجا می تواند معاف دائم باشد.

۶ – آیا پای پرانتزی معافیت دارد؟
بلی بر اساس ضوابط موجود در حال حاضر فاصله بین دو زانو اگر بیشتر از ۱۰ سانتی متر باشد با تشخیص شورای پزشکی سازمان وظیفه عمومی ناجا می تواند معاف دائم از خدمت باشد.

۷- آیا تحصیلات در معافیت پزشکی دخیل است؟
بلی بر اساس ضوابط موجود برا ی برخی از بیماریها از جمله نمره چشم ، مدرک تحصیلی در معافیت تاثیر دارد.

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com