معافیت تحصیلی برای کنکور 1400
تاریخ : 1400/2/7       

معافیت تحصیلی برای کنکور 1400: همراهان همیشگی موضوع مورد بحث ما در این مقاله در مورد معافیت تحصیلی برای کنکور 1400می باشد .معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: دانش آموزان می بایست تحصیلات خود را در سنوات مجاز مقطع متوسطه به صورت حضوری و پیوسته یعنی حداکثر تا 20 سالگی، به پایان رسانند، در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نیستند.در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.
 
 

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص خبر های نظام وظیفه به خصوص معافیت تحصیلی برای کنکور 1400 می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران تخصصی بهره مند شوند.

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,,

 

 


 

 

معافیت تحصیلی برای کنکور 1400

  • مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی‌ باشند و در صورت شرکت در کنکور و قبولی در دانشگاه معافیت تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه‌ ها مجاز به ثبت‌ نام از آنان نمی‌ باشندمعافیت تحصیلی برای کنکور 140
  • دانشجویان اخراجی دانشگاه‌ ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دائم ، مجاز به ادامه تحصیل نمی‌ باشند .
  • مشمولانی كه در مقطع كاردانی فارغ التحصیل شده اند ، مجاز به شركت در آزمون سراسری نمی باشند . این افراد فقط می توانند در مقطع كارشناسی ناپیوسته ( كاردانی به كارشناسی ناپیوسته ) تحصیل خود را ادامه دهند .معافیت تحصیلی برای کنکور 1400
  • فارغ التحصیلان مشمول مقطع كاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع كارشناسی پیوسته ، كارشناسی ارشد پیوسته و دكتری پیوسته نمی باشند و نیز فارغ التحصیلان مقطع كارشناسی مشمول مجاز به شروع به تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد پیوسته و دكتری پیوسته پزشكی ، دندانپزشكی ، داروسازی و دامپزشكی نیستند . و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.
  • به طور کلی داوطلبان مرد حق بازگشت به عقب تا زمان دریافت کارت پایان خدمت را ندارند
  • جمله حق باز گشت به عقب ندارند را با یک مثال توصیح می دهیم  : در نظر بگیرید داوطلب مردی که یکبار با معافیت تحصیلی مدرک کارشناسی دریافت کرده این فرد مجددا نمی تواند به قصد دریافت مدرک کارشناسی در رشته دیگر برای کنکور سراسری شرکت کند .معافیت تحصیلی برای کنکور 1400
  • دانشجویان مورد پذیرش در دانشگاه‌ ها می‌ بایست جهت اخذ معافیت تحصیلی در مقاطع بالاتر ( ارشد ، دکتری ) با برگ درخواست معافیت تحصیلی مقاطع فوق به یکی از دفاتر پلیس+10 شهرستان محل استقرار دانشگاه مراجعه نمایند ؛ در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نبوده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری بعمل می‌ آید . و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

اما پشت کنکوری ها چه کنند؟

دریافت معافیت تحصیلی دانش آموزان پشت کنکوری منوط به احراز شرایط زیر خواهد بود:

  • بر اساس مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزان برای پشت کنکوری ها در سال 99، دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه دوم که به شکل پیوسته و حضوری اشتغال به تحصیل دارند و حداکثر تا تاریخ 31/6/99 فارغ التحصیل می شوند می توانند معافیت تحصیلی دریافت نمایند. و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.معافیت تحصیلی برای کنکور 1400
  • لازم به ذکر است که معافیت تحصیلی برای پشت کنکوری ها در سال 1400 نیز تا اطلاع ثانوی تابع همین مقررات خواهد بود.
  • فارغ التحصیلان مقطع متوسطه دوم که به شکل پیوسته و حضوری در مدارس روزانه، بزرگسالان و یا آموزش از راه دور اشتغال به تحصیل دارند حداکثر تا سن 20 سالگی می توانند از شرایط معافیت تحصیلی برای پشت کنکوری ها استفاده کنند.
  • دانش آموزانی که موفق به دریافت مدرک پایان دوره تحصیلات متوسطه دوم به شکل حضوری یا غیر حضوری، پیش از رسیدن به سن مشمولیت شده باشند ( یعنی پیش از سن 18 سال تمام )، چنانچه غیبت نداشته باشند می توانند معافیت تحصیلی دریافت نمایند.
  • دانش آموزانی که دوره متوسطه را هنگامی که در سنوات مجاز تحصیلی بوده اند و این دوره را به عنوان دانش آموز رسمی طی کرده و فارغ التحصیل شده اند و برگه ی آمادگی برای خدمت را که بدون غیبت است پر کرده اند و تاریخ اعزام آن ها نیز نگذشته باشد، معافیت تحصیلی برای کنکور 1400.می توانند معافیت تحصیلی دریافت نمایند. و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.
  • توجه کنید که تنها در صورتی معافیت پشت کنکوری ها صادر می شود که دانش آموزان، گواهی اشتغال به تحصیل خود را از مراجع ذی ربط دریافت نمایند.
  • بدیهی است که گواهی اشتغال به تحصیل مدت دار بوده و از زمان صادر شدن تنها به مدت 1 سال اعتبار دارد. و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.معافیت تحصیلی برای کنکور 1400

 

برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.



 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com