زمان مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402
تاریخ : 1398/12/7       

مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402 : همراهان عزیز ما در این مقاله می خواهیم در مورد موضوع مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402 مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تشکیل شده است . داوطلبانی که از مرحله اول این آزمون گذر کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند در صورتی که تمامی شرایط شرکت در مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دارا باشند ، وارد مرحله مصاحبه خواهند شد .در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.
 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی "

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

زمان مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات وامنیت ملی 1401-1402

دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی از جمله دانشگاه های دارای پذیرش با شرایط خاص و مصاحبه است. زمان مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کنکور ۱۴۰۱ از تاریخ 1 شهریور ماه آغاز شد.

 

مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402

دانشگاه وزارت اطلاعات هر ساله از طریق کنکور سراسری و برگزاری مصاحبه اختصاصی از میان داوطلبان مرد در گروه آزمایشی ریاضی ، انسانی و تجربی که شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای تحصیل در این دانشگاه را دارند در مقطع کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند . داوطلبان بعد از گذر از مرحله اول کنکور 1401-1402 ( کنکور کتبی ) و انتخاب رشته کنکور سراسری 1401-1402 در صورت دارا بودن شرایط مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات ، وارد مرحله دوم که همان مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات است می شوند . بنابراین تنها کسب رتبه قبولی در کنکور ۹۹ جهت ورود به دانشگاه وزارت اطلاعات کفایت نمی کند و داوطلبان می بایست خود را در مرحله مصاحبه نیز اثبات نمایند . با توجه به اهمیت مرحله مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات در کنکور ۹۹  ، در ادامه به جزئیات این مرحله که شامل شرایط مصاحبه عمومی و اختصاصی دانشگاه وزارت اطلاعات می باشد می پردازیم .شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه وزارت اطلاعات

با توجه به دفترچه ثبت نام کنکور 1401-1402 شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان شرکت در مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات به شرح زیر است :

شرایط عمومی مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402

1 . بند اعلام علاقمندی به انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه رشته های تحصیلی دانشگاه اطلاعات و
امنيت ملی را در فرم ثبت نام کنکور علامت گذاری کنند .


2 . شرکت در جلسه کنکور سراسری

3 . مجاز به انتخاب رشته شدن دردوره روزانه مطابق کارنامه اولیه کنکور سراسری

4 . تکمیل فرم رشته محل های دانشگاه وزارت اطلاعات در زمان انتخاب رشته کنکور 1401-1402

5 . تدين به دين مبين اسلام

6 . تابعيت جمهوری اسلامی ايران

7 . داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقيه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

8 . احراز صلاحیت استخدامی برابر ضوابط گزينش وزارت اطلاعات

9 . برخورداری از سلامت روانی و جسمی به تشخيص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات.مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402

10 . عدم تعهد داوطلبان به سازمان يا وزارتخانه هایی در زمان استخدام . شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

شرایط اختصاصی :

1 . حداكثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی 22 سال تمام است

2 . شرط معدل برای داوطلبان گروه های آزمايشی علوم رياضی و علوم تجربی معدل ديپلم بالای 15

3 . شرط معدل برای داوطلبان علوم انسانی معدل ديپلم بالای 16 است .مصاحبه دانشگاه وزارت اطلاعات و امنیت ملی 1401-1402

افرادی که تمامی شرایط بالا را دارند پس از اعلام شدن لیست پذیرفته شدگان توسط سازمان سنجش ، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ، داوطلبان را از طریق تماس تلفنی برای شرکت در آزمون اختصاصی دعوت خواهد نمود و سپس قبولی های نهایی به گزینش وزارت اطلاعات معرفی می شوند .شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

 

 
 
 
 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com