زمان ثبت نام آزمون ورودی سمپاد 1402-1403
تاریخ : 1399/3/3       

هر سال سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه ای اعلام می کند. مهلت ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون­ های ورودی پایه­‌های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان جهت سال تحصیلی 1402-1403، محدود بوده و از طریق سامانهazmoon.medu.ir  یا سامانه پادا pada.medu.ir انجام می شود.

 

زمان ثبت نام آزمون ورودی سمپاد 1402-1403

زمان ثبت نام آزمون ورودی سمپاد 1402-1403 هنوز از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام نشده است. اما احتمالا زمان ثبت نام آزمون ورودی سمپاد در فروردین ماه 1402 است. زمان دقیق ثبت نام آزمون ورودی سمپاد تیزهوشان برای پایه هفتم و دهم در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از فروردین ماه آغاز می شود و از طریق سامانۀ ثبت‌نام به نشانی الکترونیکی azmoon.medu.ir یا سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir انجام می شود.

درصورت بروز مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییر است بنابراین لازم است، داوطلبان به اطلاعیه‌های صادره از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که از طریق همین سایت (sampad.medu.ir)  منتشر می شود، توجه کنید.

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی"

 مشاوره دهنده تخصصی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com