مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش 1400
تاریخ : 1399/11/27       

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟ : مشمولان عزیز ما در این مقاله قصد داریم در مورد مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟ مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم. تا دوسال پیش تنها نخبگان و استعدادهای برتر شامل این قانون می‌شدند، اما از سال ۹۴ همه افراد چه نخبه و چه غیر نخبه می توانند با توجه به رشته خود پروژه کسر خدمت از دو تا ۲۱ ماه دریافت کنند.متقاضیان بخش کسر خدمت تنها میتوانند از یگان اصلی محل خدمتی خود پروژه اخذ کنند. در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

عزیزان همراه سایت نظام وظیفه می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص خبر های نظام وظیفه به خصوص مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟ می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از اطلاعات مشاوران تخصصی بهره مند شوند.

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟ : همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم تا دوسال پیش تنها نخبگان و استعدادهای برتر شامل این قانون می‌شدند، اما از سال ۹۴ همه افراد چه نخبه و چه غیر نخبه می توانند با توجه به رشته خود پروژه کسر خدمت از دو تا ۲۱ ماه دریافت کنند.متقاضیان بخش کسر خدمت تنها میتوانند از یگان اصلی محل خدمتی خود پروژه اخذ کنند.«سربازی»، واژه ای که هر جوان و خانواده ای را درگیر خود می کند، موضوعی که گرچه ۱۰۰ سال از اجرای آن در ایران گذشته اما کمترین تغییر را در خود دیده است.مسئله سربازی یکی از آن دست مسائلی است که هر جوان با رسیدن به سن «مشمول» به دنبال «راه های فرار» و تلف نکردن دوسال از بهترین دوران زندگی خود می گردد، یک نفر با استفاده از قوانین کفالت، و دیگری با غیبت و تن دادن به خرید آن.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟
اما در این میان چندسالی است که به لطف افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها و بالارفتن سن جوانان سازمان نظام وظیفه تمهیدات خاصی را برای کم کردن مدت سربازی اندیشیده است. و آن اخذ پروژه کسر خدمت است. در این شیوه، هر دانشجو می‌تواند در طول سال تحصیلی و یا بعد از آن به درخواست خود و با مراجعه به مراکز اعلام شده کسر خدمت بگیرند.البته تا دوسال پیش تنها نخبگان و استعدادهای برتر شامل این قانون می‌شدند، اما از سال ۹۴ همه افراد چه نخبه و چه غیر نخبه می توانند با توجه به رشته خود پروژه کسر خدمت از دو تا ۲۱ ماه دریافت کنند.
از سویی دیگر، در گذشته تنها افرادی که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس بودند می‌توانستند پروژه‌ای دریافت کنند اما این طرح در برخی از مراکز شامل دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس نیز شده است، بنابراین دانشجویان و فارغ التحصیلان می‌توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح پروژه تحقیقاتی خود را دریافت کند، و با توجه نوع پروژه از کسر خدمت بهره مند شوند.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

 

 

نکاتی که باید درباره پروژه کسر خدمت بدانید

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟ : در همین ابتدا گفتنی است که اخذ پروژه های کسر خدمت همچون دیگر کارهای اداری مستلزم امری به نام «پارتی» است که فرایند "اخذ" پروژه ساده تر می کند، البته خبر خوب این است که علاقه مندان می توانند با حضور در موسساتی که در ادامه معرفی شده، بدون هیچ رابطه ای اقدام به پروژه کنند.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟
طبق آخرین راهنمای اخذ پروژه در بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، تاکنون روند به این صورت بود که نامه های شروع به کار ارسالی از سازمان ارائه کننده پروژه به بنیاد، پس از بررسی در بنیاد رد یا تأیید میشدند؛ ولی با تغییرات انجام شده اکنون نامه های شروع به کار ابتدا برای تأیید به ارگان دیگری رفته و تنها در صورت تأیید آن ارگان است که بنیاد پروژه ها را مورد بررسی قرار می دهد و تأیید یا رد میکند.
پرواضح است که انجام پروژه های تحقیقاتی توسط متقاضیان کسر خدمت قبل از تأیید نامه بکارگیری در بنیاد اقدامی اشتباه بوده و ممکن است در صورتیکه فرد در رابطه با تأیید بکارگیری از بنیاد پیگیریهای لازم را انجام نداده و پروژه را به اتمام رسانده باشد، متضرر گردد. لذا بدون اطمینان از تأیید نامه ی بکارگیریتان در بنیاد، به هیچ وجه کار پروژه را شروع نکنید!مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟
متقاضیان بخش کسر خدمت تنها می‌توانند از یگان اصلی محل خدمتی خود پروژه اخذ کنند.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

  • در صورتی که فرد متقاضی در حال حاضر سرباز باشد، تنها میتواند از سازمان بکارگیرنده خود طرح تحقیقاتی اخذ نماید، بطور مثال سرباز سپاه تنها از ارگانهای زیرمجموعه سپاه و سرباز ارتش تنها از ارگانهای زیرمجموعه ارتش میتوانند پروژه بگیرند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟
  • در صورتی که فرد، خدمت قبلی داشته باشد، مانند مورد قبل تنها میتواند از سازمانهای زیرمجموعه ی یگان اصلی خود پروژه اخذ نماید.
  • در صورتی که فرد متقاضی اخذ پروژه، نه سرباز باشد و نه سابقه خدمتی داشته باشد از تمامی سازمان های ارائه دهنده پروژه میتواند طرح تحقیقاتی بگیرد، ولی در آینده تنها در ارگان اصلی نظامی ای که در آن پروژه اخذ کرده برای انجام خدمت اعزام خواهد شد. بطور مثال اگر فردی در سازمان توسعه منابع انرژی پروژه بگیرد، به ودجا (وزارت دفاع) اعزام خواهد شد.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

 

نحوه گرفتن پروژه

برای گرفتن پروژه کسر خدمت معمولا دو راه وجود دارد.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

  • مراجعه  به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و تحویل مدارک، رزومه و تشکیل پرونده (نحوه عضویت در بنیاد ملی نخبگان)، که آنها شما را به یک سازمان مرتبط به زمینه کاریتان معرفی می کنند و... .
  • مراجعه به یک سازمان نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و توافق بر سر انجام یک پروژه برای آن سازمان در ازای گرفتن کسری خدمت. که این راه، راه ساده تر و بدون دردسری است.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

در پروژه های کسر خدمت دو نوع کسری وجود دارد، یک، کسری زیر شش ماه و دو، کسری بالای شش ماه.
به طور خلاصه در کسری های بالای شش ماه که پروژه سنگین و یا ساخت است، ضمن گزارش سه ماهه هر ماه در زمان پایان کار جلسه دفاعی با حضور استاد راهنما و داوران در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می شود.اما در کسری های کمتر از شش ماه پس از اتمام پروژه، جلسه دفاع چند دقیقه ای با حضور یک داور برگزار می شود و تمام.برای مشاهده جدیدترین لیست سازمانهای کسری خدمت به تفکیک رشته می‌توانید از اینجــا اقدام کنید.تذکر این نکته هم ضروری است، دانشجویانی که در دانشگاه‌های نظامی مثل مالک اشتر مشغول به تحصیل هستند، از پایان نامه تحصیلی خود  می‌توانند برای کسر خدمت استفاده کنند.برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ارتش چیست؟

 

برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com