منابع کنکور 1400 تجربی هر دو نظام
تاریخ : 1400/1/22       

همراهان عزیز موضوع مورد بحث ما در این مقاله در مورد منابع کنکور 1400 تجربی هر دو نظام می باشد . که در این مقاله جزئیات جدید را در این خصوص در اختیارتان قرار می دهیم. با توجه به تغییر نظام آموزشی ، منابع کنکور سراسری تجربی 1400 برای متقاضیان کنکور نظام قدیم و نظام جدید متفاوت نیست .در صورت مواجه با هر گونه سوال در این قسمت با همکاران ما در سامانه صدای مشاور در تماس باشند.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید. شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران  در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

منابع کنکور 1400 تجربی هر دو نظام

کنکور تجربی یکی از گروه های پر طرفدار در بین داوطلبان کنکور سراسری است که هر سال متقاضیان زیادی برای ورود به رشته های گروه علوم پزشکی ، در این کنکور شرکت و با سایر داوطلبان رقابت می کنند .

تعداد بالای داوطلبان کنکور سراسری تجربی و ظرفیت محدود دانشگاه ها برای رشته های پر متقاضی پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی و رشته های پیراپزشکی و عدم ارائه این رشته ها در دانشگاه های بدون کنکور و پیام نور و غیر انتفاعی سبب می شود ، کار مطالعه و برنامه ریزی درسی داوطلبان تجربی کمی سخت شود و داوطلبان برای تسلط بیشتر در کتاب های درسی از کتاب های کمک آموزشی و بهترین منابع تجربی در کنار کتاب درسی خود استفاده کنند .

از طرفی هم کنکور ۱۴۰۰ بر خلاف دو کنکور سال 98 و 99 به صورت یکپارچه برای همه داوطلبان نظام جدید و قدیم بر گزار می شود و سوالات جداگانه ای برای داوطلبان نظام قدیم و جدید ارائه نمی شود ، بنابراین همه داوطلبان باید برای برنامه ریزی کنکور تجربی از منابع نظام جدید استفاده کنند .

با توجه به اهمیت مطالعه منابع کمک آموزشی در کنار کتاب های درسی در این مقاله بهترین منابع کنکور تجربی با استفاده از بررسی منابع موجود در بازار و نظر سنجی از داوطلبان برتر کنکور ، جمع آوری شده و در اختیار متقاضیان کنکور تجربی 1400 قرار داده شده است .


 

 

منابع کنکور سراسری تجربی 1400 برای داوطلبان نظام قدیم

مبنا قرار گرفتن نظام جدید متوسطه برای طراحی سوالات کنکور ۱۴۰۰

مهمترین تغییر در نظام آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ تغییر شیوه آزمون سراسری از طراحی دو نوع سوال به یک نوع سوال و مبنا قرار گرفتن نظام جدید متوسطه برای طراحی سوالات کنکور است. موضوعی که هنوز بر سر آن مناقشه است و برخی داوطلبان کنکور را معترض کرده است.

به تازگی منصور غلامی وزیر علوم، درباره برگزار نشدن کنکور ۱۴۰۰ برای داوطلبان نظام قدیم گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی موضوع کنکور برای داوطلبان نظام قدیم را مورد بررسی قرار دارد و در آن جلسه اعلام شد که شورای سنجش و پذیرش دانشجو پیش از این سه بار موضوع را بررسی کرده است.

وی تاکید کرد: در کمیسیون از وزارت علوم تقاضا شد که موضوع کنکور برای داوطلبان نظام قدیم بررسی مجدد شود اما هیچ قولی برای برگزاری دوباره کنکور نظام قدیم داده نشده است و آزمون ۱۴۰۰ برای نظام قدیم‌ها برگزار نمی‌شود.

همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر در مورد جزئیات این خبر از طریق تماس با شماره های درج شده در زیر با مشاوران در سامانه صدای مشاور در تماس باشید تا راهنمایی های و تجربیات کامل خود را در اختیارتان قرار دهند.

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com