جوایز مسابقات سراسری قران و عترت
تاریخ : 1398/11/16       

 بنابر گزارش واحد رسانه‌ای مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که در سال جاری با همکاری چهار نهاد، برگزار می‌شود، نسبت به سال قبل از افزایش بیش از ۱۰ برابری جوایز برخوردار است.دکتر محمد امیری در گفتگوی با خبرنگار این واحد گفت: آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن در سال جاری با همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل قرآن, عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور برگزار می‌گردد .دوستان عزیز در این مقاله در خصوص

نحوه و زمان ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

جایزه به برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

برگزیدگان آزمون کتبی و الکترونیکی

 

 

 

 

 


 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد،

با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 


 

 

 

 

نحوه و زمان ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن

معاون ستاد حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با نحوه و زمان ثبت‌نام در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن افزود: متقاضیان از ۵ دی لغایت ۵ بهمن‌ماه سال جاری می‌توانند با مراجعه به سایت www.quranedu.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند . این آزمون شامل دو بخش کتبی و شفاهی است که بخش کتبی آن بصورت هماهنگ و کشوری برگزار شد .

امیری با اشاره به اینکه بخش شفاهی آزمون نیز برگزار می‌شود، افزود: این بخش ویژه خردسالان و افرادی است که در رشته حفظ کل موفق به دریافت نمره حد نصاب شده‌اند .وی در ادامه تصریح کرد: آزمون شفاهی دانش آموزان نیز از ۲۰ لغایت ۲۶ اسفندماه انجام می‌شود که با هماهنگی و همکاری وزارت آموزش و پرورش در دارالقرآن‌های این وزارتخانه انجام خواهد شد .امیری اظهار داشت: امسال نیز مانند سال گذشته متقاضیان می‌توانند از گواهینامه الکترونیکی که ۲۴ ساعت پس از برگزاری آزمون بر روی سایت قرار داده می‌شود، استفاده نمایند

 

 

 

جایزه به برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

به جهت اهمیت ویژه رشته حفظ کل قرآن کریم مقرر شد برای ۱۳ نفری که حائز امتیاز ۱۰۰ در رشته حفظ کل شده اند، به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان اهدا و به بقیه قبول شدگان این رشته نیز به هر نفر ۲۰۰ هزار تومان و در مجموع، مبلغ ۳۵۸ میلیون تومان اهدا شود. همچنین به همه قبول شدگان سایر رشته های کتبی آزمون که حائز امتیاز ۱۰۰ شده اند، به هر نفر ۲۰۰ هزار تومان و در مجموع، مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اهدا شود.

خسروی اضافه کرد: همچنین به منظور تشویق سایر شرکت کنندگان در آزمون، به دو هزار و ۱۲ نفر از قبول شدگان آزمون به قید قرعه به هر نفر صد هزار تومان و در مجموع ۲۰۱ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ۱۱ بهمن سال ۹۸ در ۳۵۰ شهر و شهرستان و در بیش از ۴۷۰ حوزه در چهار گروه ترجمه و مفاهیم، معارف اهل‌بیت (ع)، حفظ قرآن، سبک زندگی و سیره معصومان و در ۱۶ رشته برگزار شد ۱۰ رشته به حفظ قرآن اختصاص داشت و ۷۵ درصد داوطلبان را علاقه مندان به حفظ قرآن تشکیل می داد. مرحله شفاهی این آزمون در دی ماه در رشته های سبک زندگی و سیره معصومان و روخوانی قرآن برگزار شد.



 

 

 

برگزیدگان آزمون کتبی و الکترونیکی

برگزیدگان آزمون کتبی و الکترونیکی معرفی شده‌اند، : شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود، کارنامه آزمون را دریافت کنند.وی با اشاره به اینکه تمام قبول‌شدگان در هر دو بخش کتبی و شفاهی این آزمون در قرعه‌کشی ۲۵ فروردین‌ماه شرکت داده می‌شوند، افزود: جوایز برندگان قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به مکه مکرمه و عتبات عالیات خواهد بود و در برنامه‌ای که در سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن تدارک دیده شده، اهداء خواهد شد.


مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی طرح ملی حفظ قرآن سازمان اوقاف یادآور شد: برگزیدگانی که جوایز دیگری نصیبشان خواهد شد در مراسم‌های تجلیل استانی جوایزشان اهداء می‌شود.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال به‌صورت مشترک توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ۲۴۱ هزار نفر برگزار شد.


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com