زمان ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب 1401-1402
تاریخ : 1399/10/19       

در این صفحه از زمان ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب در سال 1401-1402 مطلع می شوید. مهلت ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب در اردیبهشت ماه 1402 است.

اما ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویی به چه صورت خواهد بود ؟؟؟ ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز شد.  در این مقاله میخواهیم نحوه ثبت نام بن کتاب دانشجویی 1401-1402 را برای شما دانشجویان گرامی را توضیح دهیم تا شما عزیزان با خواندن این مقاله بتوانید به راحتی ثبت نام خود را انجام دهید دوستان توجه داشته باشید که در صورت دریافت راهنمایی بیشتر نیز میتوانید با شماره های سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید... . 

 

 

,,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی صدای مشاور "

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 
9099071613 تماس بگیرید

تماس از 8صبح تا 12شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

,,,,,,,,,

 

 

 

زمان ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب 1401-1402

در این صفحه از زمان ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب در سال 1401-1402 مطلع می شوید. مهلت ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب در اردیبهشت ماه 1402 است. مهلت زمان دقیق ثبت نام بن کارت نمایشگاه مجازی کتاب هنوز اعلام نشده است، اما به محض تعیین در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

ثبت نام بن کتاب دانشجویی 1401-1402 : مراحل ثبت نام و دریافت «یارانۀ اعتباری خرید کتاب» ویژه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد.

آغاز ثبت ‌نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه مجازی کتاب : به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور کرده است.

این نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار می شود و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه فروش صورت می گیرد (نشانی سامانه فروش در همین مقاله اعلام خواهد شد.)

 یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می یابد.

سقف های اعتباری زیر در سال 1402 افزایش می یابد:

  •  سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 200 هزار تومان است که از این مقدار 60 درصد، معادل 120 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب است و 40 درصد، معادل 80 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.
  •  سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 400 هزار تومان است که از این مقدار 50 درصد، معادل 200 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد، معادل 200 هزار تومان نیز برعهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سهم خریدار از یارانۀ اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می شود. با توجه به بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.


لطفاً فرایند ثبت نام را تا دریافت این پیامک: «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت شود. هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) است.

در صورتی که در فرایند ثبت نام دچار مشکل شدید و یا پیامک نربوطه را دریافت نکردید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

همچنین مهلت ثبت نام ناشران داخلی و نمایندگی ناشران خارجی برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به‌مدت ۳ روز تا ۱۷ دی تمدید شده است.

آغاز ثبت‌نام بن کارت دانشجویی نمایشگاه مجازی کتاب - علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره9099071613  تماس بگیرند.

 

 

 


مشاوره تلفنی
https://s-moshaver.com